Oferta

Wysoki standard świadczonych przez nas usług wynika z przekonania, że każdy powinien dobrze robić swoją robotę. Efektem naszego podejścia do zarządzania nieruchomościami pełnego pasji i zaangażowania jest czysta, zadbana nieruchomość,  komfort mieszkańców, rozsądne czynsze oraz wzrost wartości nieruchomości  we wspólnocie adekwatnie to trendów rynkowych. Wybierając naszą firmę otrzymujecie Państwo profesjonalną usługę na wysokim poziomie w następujących obszarach:

Kompleksowe przejęcie nieruchomości od poprzedniego zarządcy

Kompleksowe przejęcie nieruchomości od dewelopera / gminy lub dotychczasowej firmy administrującej w oparciu o sprawdzone procedury w tym:

  • sporządzenie protokołu otwarcia,
  • audyt stanu technicznego nieruchomości,
  • weryfikacja dokumentacji budowlanej budynków,
  • sprawdzenie prawidłowości wykonanych przeglądów okresowych      i kontroli technicznych, 
  • przejęcie dokumentów finansowych i dostępu do konta bankowego
  • przejęcie dokumentacji rejestrowej, podpisanych umów i polis
  • przejęcie dokumentacji właścicielskiej, korespondencji, oraz bazy teleadresowej właścicieli lokali
  • sporządzenie listy i przejęcie tematów w realizacji

Obsługa administracyjna

  • organizacja funkcjonowania nieruchomości w zakresie uzgodnionych z zarządem standardów w oparciu o:
    • zarządzanie zadaniami według sprawdzonych procesów z wykorzystaniem uzgodnionej technologii
    • zarządzanie zgłoszeniami i usterkami z wykorzystaniem ustalonych procesów wspieranych technologią
    • cykliczne raportowanie
    • wielokanałową komunikację z zarządem i mieszkańcami
    • sprawne głosowanie uchwał w oparciu o przygotowane procedury i z wykorzystaniem narzędzi do głosowania online
  • reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej przed urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej, osobami fizycznymi i prawnymi, pocztą czy bankami.
  • nadzór nad jakością pracy firm podwykonawczych
  • ​​nadzór nad bieżącą konserwacją i przeglądami technicznymi
  • zarządzanie procesami egzekwowania rękojmi i gwarancji od dewelopera

Obsługa księgowa i kadrowo płacowa

  • prowadzenie księgowości w pełnym zakresie, w tym rozliczanie mediów i miękka windykacja
  • windykacja miękka niezapłaconych należności
  • raportowanie realizacji planu gospodarczo-finansowego
  • przygotowanie budżetów i planów gospodarczo-finansowych na lata przyszłe
  • audyt finansowo-księgowy przejmowanych wspólnot

Windykacja niezapłaconych należności

  • windykacja miękka wykorzystująca mail, telefon skierowana do właścicieli zalegających z czynszem określoną z Zarządem ilość miesięcy (np. 3)
  • windykacja twarda – przejęcie windykacji przez kancelarią prawną i skuteczne w tym sądowe egzekwowanie należności.

Obsługa prawna

  • obsługa prawna i mediacyjna nieruchomości, w tym twarda windykacja aż do wyegzekwowania należności (KRD/KRZ)
  • przygotowywanie umów własnych, oraz sprawdzanie szablonów umów podwykonawców
  • przygotowywanie uchwał potrzebnych do realizacji uzgodnionych zadań, których zakres wykracza poza zwykłe czynności Zarządu
  • windykacja twarda

Audyt pracy dostawców usług zewnętrznych

  • dbanie o realizację zapisów umowy pomiędzy wspólnotą a podwykonawcą
  • monitoring obecności pracowników na terenie wspólnoty
  • odbiór prac świadczonych na rzecz wspólnoty
  • weryfikacja jakości świadczonych prac łącznie z audytem u niezależnych ekspertów w danej dziedzinie

Innowacyjność / optymalizacja kosztów / poprawa komfortu życia mieszkańców

  • zarządzanie nieruchomością w oparciu o systemy IT własne i partnerów
  • wykorzystanie wiedzy z analizy raportów finansowych, raportów zużycia energii i ciepła, pracy podwykonawców i innych danych do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania zgłoszeniami i usterkami od mieszkańców
  • pośrednictwo w realizacji usług spoza oferty Pronier poprzez rekomendację innych, sprawdzonych i godnych polecenia firm
  • zarządzania miejscami parkingowymi, 
  • wdrażanie rozwiązań z obszaru OZE

Przeglądy techniczne

  • usługa wsparcia technicznego w ramach przejmowania nowych wspólnot
  • nadzór nad pracami dotyczącymi bieżącej konserwacji instalacji i urządzeń;
  • nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomości
  • zlecanie i nadzór nad realizacją okresowych przeglądów budynku i instalacji w oparciu o istniejące przepisy

 

Informacja o zakresie prac, terminach wykonania lub skutkach niezaplanowanych zdarzeń przekazujemy na bieżąco poprzez ustalone z Zarządem kanały komunikacji i w określonych z Zarządem interwałach czasowych.